- Aktuális
- Adatvédelem
- Beiratkozás leendő elsősöknek
- KRÉTA
- Általános iskola
- Közzétételi lista
- Iskolánk rövid története
- Átvétel másik intézményből
- Dokumentumok
- Pedagógusaink
- Osztályaink
- Napközi
- SZMK
- Hitoktatás
- Eredményeink
- Rendezvényeink
- A Munkácsy 55. Gálaműsor pillanatai
- A Rajzolás világnapja
- Évnyitó
- TIKA
- Sportnap
- Népmese napja
- Zenei Világnap
- Virágzó Zugló Program
- Október 6.
- Állatok Világnapja
- Október 23.
- Zsibvásár
- Művészeti foglalkozások óvodásoknak
- Márton-napi programok
- Mikulásváró ünnepség
- Luca napi vásár
- Karácsony
- Farsang
- Művészetek Éjszakája
- Március 15.
- Költészet napja
- A Tánc világnapja
- Munkácsy-nap
- Egészségnap
- Gyereknap
- Nyolcadik osztályosok búcsúkeringője
- Ballagás
- Évzáró
- DTH
- Író-olvasó találkozó
- Osztály tablók
- Kötelező olvasmányok a 2023-2024. tanévre
- Digitális tanrend
- Művészeti Iskola
- Ebédbefizetés
- Diákélet
- Szülőknek
- Határtalanul
- ERASMUS+
- Alapítvány és Adó 1%
- Kapcsolat
Mi így kezdtük az új tanévet!
2025. szeptember 05., péntek, 11:19:55
Az első munkanapon a Hősök Tere Alapítvány tanári tréningjén vettünk részt. Trénereink -Kriszta és Lara -megmutatták,hogy olyan helyzetekben, amikor elhagyjuk a komfortzónánkat, a fejlődő szemlélemód (growth mindset) optimista hozzáállást eredményez.
A rögzült szemléletű emberek (fix mindset) úgy gondolják, hogy az alapvető képességeik, intelligenciájuk, tehetségük adott és megváltoztathatatlan. Mindebből valamennyivel rendelkeznek, ebből kell kihozniuk a legjobbat. Ők a hibázást és a sikert is végleges állapotnak tekintik.
A fejlődő szemléletűek viszont abban hisznek, hogy a képességeik, tehetségük igenis fejleszthető: kemény munkával, kitartással és jó pedagógusokkal mindenki lehet okosabb, ügyesebb, eredményesebb.
A két szemléletmód meghatározza az akadályokhoz, erőfeszítéshez, hibázáshoz, vagy mások sikeréhez való hozzáállásunkat is, ami így nem csak a tanulásban de az élet minden területén visszavethet, vagy épp segíthet bennünket.
Merünk hibázni, próbálkozni, a probléma kihívássá változik. Kutatások szerint a “tanári támogatás” az, amely a leginkább összefügg a tanulók Growth Mindset-ének kialakulásával. Ez az összefüggés arra utal, hogy ha a pedagógusok folyamatos támogatást nyújtanak diákjaiknak, akkor olyan biztonságos tanulási környezetet teremtenek, amely elősegíti a Growth Mindset fejlődését.
(Részlet a Hősök Tere Alapítvány weboldaláról)
„Mennyire jó volt! ” „ Minden évben kellene ilyen!” „ MÉG”…
Köszönjük Kriszta és Lara!
