Közzétételi lista
A 11/1994. (VI. 8.). MKM rendelet 8 § (6) bekezdése kötelezi az intézményeket arra, hogy szülőket tájékoztassák az eredményességükről, felkészültségükről, a személyi feltételeihez kapcsolódó legfontosabb információikról.
Ez az alábbi lista megjelenítését teszi szükségessé:
- A pedagógusok iskolai végzettsége és szakképzettsége
- A nevelő és oktató munkát segítők végzettsége
- Az országos mérés-értékelés eredményei
- Az intézmény lemorzsolódás és az évismétlés mutatói
- Továbbtanulási mutatók
- Szakkörök igénybevételének lehetőségei, és a mindennapi testedzés formái
- A hétvégi házi feladat és az iskolai dolgozatokra vonatkozó szabályok
- Az iskolai tanév helyi rendje
- Az iskolai osztályok száma, a tanulók létszáma az egyes osztályokban
1. A pedagógusok iskolai végzettsége
| Ssz. |
Végzettség |
Létszám |
Beosztás |
| 1. |
Tanító |
8 fő |
Osztálytanító |
| 2. |
Tanító |
7 fő |
Napközis nevelő |
| 3. |
Angol tanár |
4 fő |
Szakos tanítást végző |
| 4. |
Biológia tanár |
1 fő |
Szakos tanítást végző |
| 5. |
Ének tanár |
1 fő |
Szakos tanítást végző |
| 5. |
Földrajz tanár |
1 fő |
Szakos tanítást végző |
| 6. |
Fizika tanár |
1 fő |
Szakos tanítást végző |
| 7. |
Informatika tanár |
2 fő |
Szakos tanítást végző |
| 8. |
Kémia tanár |
1 fő |
Szakos tanítást végző |
| 9. |
Magyar nyelv és irodalom tanár |
3 fő |
Szakos tanítást végző |
| 10. |
Matematika tanár |
3 fő |
Szakos tanítást végző |
| 11. |
Rajztanár |
2 fő |
Szakos tanítást végző |
| 12. |
Technika tanár |
3 fő |
Szakos tanítást végző |
| 13. |
Testnevelés tanár |
4 fő |
Szakos tanítást végző |
| 14. |
Történelem tanár |
5 fő |
Szakos tanítást végző |
| 15. |
Könyvtáros tanár |
1 fő |
|
| 16. |
Tanár |
2 fő |
Napközis nevelő |
| 17. |
Képző- és iparművész tanár |
7 fő |
Művészetoktató |
2. A nevelő és oktató munkát segítők végzettsége
| Ssz. |
Végzettség |
Létszám |
Beosztás |
| 1. |
Érettségi és OKJ |
4 fő |
Pedagógiai asszisztens |
3. Az országos mérés-értékelés eredményei
| 2024. |
|||||
| Matematikai kompetencia |
Szövegértési kompetencia |
||||
| orsz. átlag |
isk. átlag |
orsz. átlag |
isk. átlag |
||
| 4. évf. |
1382 |
1492 |
4. évf. |
1430 |
1558 |
| 5. évf. |
1467 |
1540 |
5. évf. |
1504 |
1618 |
| 6. évf. |
1464 |
1547 |
6. évf. |
1440 |
1549 |
| 7. évf. |
1511 |
1586 |
7. évf. |
1480 |
1509 |
| 8. évf. |
1578 |
1624 |
8. évf. |
1500 |
1526 |
| Történelem |
Digitális kultúra |
||||
| orsz. átlag |
isk. átlag |
orsz. átlag |
isk. átlag |
||
| 5. évf. |
1524 |
1656 |
5. évf. |
1450 |
1567 |
| 6. évf. |
1500 |
1601 |
6. évf. |
1500 |
1623 |
| 7. évf. |
1518 |
1518 |
7. évf. |
1532 |
1582 |
| 8. évf. |
1543 |
1628 |
8. évf. |
1554 |
1570 |
| Természettudomány |
Angol nyelv |
||||
| orsz. átlag |
isk. átlag |
orsz. átlag |
isk. átlag |
||
| 6. évf. |
1461 |
1557 |
6. évf. |
1480 |
1530 |
| 7. évf. |
1522 |
1535 |
7. évf. |
1553 |
1655 |
| 8. évf. |
1554 |
1625 |
8. évf. |
1595 |
1702 |
| 2023. |
|||||
| Matematikai kompetencia |
Szövegértési kompetencia |
||||
| orsz. átlag |
isk. átlag |
orsz. átlag |
isk. átlag |
||
| 6. évf. |
1475 |
1573 |
6. évf. |
1432 |
1629 |
| 7. évf. |
1549 |
1656 |
7. évf. |
1505 |
1650 |
| 8. évf. |
1586 |
1679 |
8. évf. |
1513 |
1656 |
| Természettudomány |
Angol nyelv |
||||
| orsz. átlag |
isk. átlag |
orsz. átlag |
isk. átlag |
||
| 6. évf. |
1472 |
1535 |
6. évf. |
1702 |
1569 |
| 7. évf. |
1547 |
1663 |
7. évf. |
1783 |
1617 |
| 8. évf. |
1569 |
1686 |
8. évf. |
1824 |
1725 |
| 2022. |
|||||
| Matematikai kompetencia |
Szövegértési kompetencia |
||||
| orsz. átlag |
isk. átlag |
orsz. átlag |
isk. átlag |
||
| 6. évf. |
1493 |
1635 |
6. évf. |
1475 |
1645 |
| 8. évf. |
1602 |
1638 |
8. évf. |
1535 |
1609 |
| Természettudomány |
Angol nyelv |
||||
| orsz. átlag |
isk. átlag |
orsz. átlag |
isk. átlag |
||
| 6. évf. |
1500 |
1635 |
6. évf. |
1500 |
1622 |
| 8. évf. |
1587 |
1687 |
8. évf. |
1617 |
1713 |
| 2021. |
|||||
| Matematikai kompetencia |
Szövegértési kompetencia |
||||
|
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
| 6. évf. |
1468 |
1566 |
6. évf. |
1478 |
1618 |
| 8. évf. |
1609 |
1769 |
8. évf. |
1590 |
1732 |
| 2019. |
|||||
| Matematikai kompetencia |
Szövegértési kompetencia |
||||
|
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
| 6. évf. |
1495 |
1644 |
6. évf. |
1499 |
1613 |
| 8. évf. |
1624 |
1780 |
8. évf. |
1608 |
1717 |
| 2018. |
|||||
| Matematikai kompetencia |
Szövegértési kompetencia |
||||
|
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
| 6. évf. |
1499 |
1578 |
6. évf. |
1492 |
1578 |
| 8. évf. |
1614 |
1749 |
8. évf. |
1602 |
1684 |
| 2017. |
|||||
| Matematikai kompetencia |
Szövegértési kompetencia |
||||
|
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
| 6. évf. |
1497 |
1691 |
6. évf. |
1503 |
1633 |
| 8. évf. |
1612 |
1812 |
8. évf. |
1571 |
1744 |
| 2016. |
|||||
| Matematikai kompetencia |
Szövegértési kompetencia |
||||
|
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
| 6. évf. |
1486 |
1684 |
6. évf. |
1494 |
1626 |
| 8. évf. |
1597 |
1786 |
8. évf. |
1568 |
1728 |
| 2015. |
|||||
| Matematikai kompetencia |
Szövegértési kompetencia |
||||
|
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
| 6. évf. |
1497 |
1702 |
6. évf. |
1488 |
1592 |
| 8. évf. |
1618 |
1805 |
8. évf. |
1567 |
1691 |
| 2014. |
|||||
| Matematikai kompetencia |
Szövegértési kompetencia |
||||
|
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
| 6. évf. |
1491 |
1636 |
6. évf. |
1481 |
1566 |
| 8. évf. |
1617 |
1861 |
8. évf. |
1557 |
1689 |
| 2013. |
|||||
| Matematikai kompetencia |
Szövegértési kompetencia |
||||
|
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
| 6. évf. |
1489 |
1684 |
6. évf. |
1479 |
1664 |
| 8. évf. |
1620 |
1682 |
8. évf. |
1555 |
1637 |
| 2012. |
|||||
| Matematikai kompetencia |
Szövegértési kompetencia |
||||
|
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
| 6. évf. |
1489 |
1636 |
6. évf. |
1472 |
1610 |
| 8. évf. |
1612 |
1757 |
8. évf. |
1567 |
1671 |
| 2011. |
|||||
| Matematikai kompetencia |
Szövegértési kompetencia |
||||
|
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
| 6. évf. |
1486 |
1628 |
6. évf. |
1465 |
1564 |
| 8. évf. |
1601 |
1727 |
8. évf. |
1577 |
1683 |
4. Az intézményi lemorzsolódás és évismétlés mutatói
|
|
Évismétlők száma |
Lemorzsolódók száma |
| 2024/2025. tanév |
9 fő |
14 fő |
| 2023/2024. tanév |
1 fő |
2 fő |
| 2022/2023. tanév |
4 fő |
0 fő |
| 2021/2022. tanév |
6 fő |
0 fő |
| 2020/2021. tanév |
0 fő |
0 fő |
| 2019/2020. tanév |
0 fő |
0 fő |
| 2018/2019. tanév |
5 fő |
5 fő |
| 2017/2018. tanév |
1 fő |
0 fő |
| 2016/2017. tanév |
0 fő |
0 fő |
| 2015/2016. tanév |
0 fő |
0 fő |
| 2014/2015. tanév |
0 fő |
0 fő |
| 2013/2014. tanév |
0 fő |
0 fő |
| 2012/2013. tanév |
1 fő |
0 fő |
| 2011/2012. tanév |
0 fő |
0 fő |
| 2010/2011. tanév |
1 fő |
0 fő |
| 2009/2010. tanév |
2 fő |
0 fő |
| 2008/2009. tanév |
1 fő |
0 fő |
5. Továbbtanulási mutatók
|
|
8. osztályosok létszáma |
Gimnáziumban továbbtanulók |
Szakgimnázium/technikum továbbtanulók |
Szakiskolában továbbtanulók |
|||
| 2024/2025. tanév |
48 fő |
32 fő |
67% |
11 fő |
23% |
5 fő |
10% |
| 2023/2024. tanév |
57 fő |
41 fő |
72% |
14 fő |
25% |
2 fő |
3% |
| 2022/2023. tanév |
60 fő |
33 fő |
55% |
22 fő |
37% |
5 fő |
8% |
| 2021/2022. tanév |
50 fő |
28 fő |
56% |
15 fő |
30% |
7 fő |
14% |
| 2020/2021. tanév |
61 fő |
42 fő |
69% |
18 fő |
29% |
1 fő |
2% |
| 2019/2020. tanév |
58 fő |
36 fő |
62% |
22 fő |
38% |
0 fő |
0% |
| 2018/2019. tanév |
53 fő |
38 fő |
72% |
14 fő |
26% |
1 fő |
2% |
| 2017/2018. tanév |
54 fő |
33 fő |
61% |
20 fő |
37% |
1 fő |
2% |
| 2016/2017. tanév |
53 fő |
31 fő |
58% |
21 fő |
40% |
1 fő |
2% |
| 2015/2016. tanév |
52 fő |
22 fő |
42% |
29 fő |
56% |
1 fő |
2% |
| 2014/2015. tanév |
45 fő |
29 fő |
65% |
15 fő |
33% |
1 fő |
2% |
| 2013/2014. tanév |
44 fő |
27 fő |
62% |
16 fő |
36% |
1 fő |
2% |
| 2012/2013. tanév |
40 fő |
20 fő |
50% |
18 fő |
45 % |
2 fő |
5% |
| 2011/2012. tanév |
37 fő |
20 fő |
57% |
14 fő |
35 % |
4 fő |
11% |
| 2010/2011. tanév |
36 fő |
18 fő |
50% |
14 fő |
39% |
4 fő |
11% |
| 2009/2010. tanév |
37 fő |
21 fő |
57% |
12 fő |
32% |
4 fő |
11% |
| 2008/2009. tanév |
36 fő |
18 fő |
50% |
14 fő |
39% |
4 fő |
11% |
6. Szakkörök igénybevételének lehetőségei és a mindennapos testedzés formái
Szakkörök
Az iskolai szakköröket a szaktanárok hirdetik meg az általuk tanított osztályokban.
| 1. a osztály |
Matematika |
Dékányné Rédai Erika |
| Matematika |
Zeke Anikó |
|
| Mese |
Makai Tamás Olivérné |
|
| 1. b osztály |
Mese |
Gyüre Andrea |
| 2. a osztály |
Dékányné Rédai Erika |
|
| 3. a osztály |
Matematika |
Dékányné Rédai Erika |
| Matematika |
Honyek-Bartha Szilvia |
|
| 3. b osztály |
Dráma |
Várkonyi Zsuzsanna |
| 4. a osztály |
Matematika |
Honyek-Bartha Szilvia |
| 6. évfolyam |
Természetismeret |
Néma Péter |
| 7. évfolyam |
Fizika/Kémia |
Mankovics Milán |
| 8. évfolyam |
Földrajz |
Néma Péter |
| Fizika/Kémia |
Mankovics Milán |
A mindennapos testedzés lehetőségei
Az iskola tanulói számára a mindennapi testedzést az alábbi foglalkozások biztosítják:
| Az évfolyam megnevezése |
A heti testnevelés órák száma |
| 1., 2.,3., 4., 5., 6., 7., 8. |
5 óra |
A Bravo Diáksport Egyesület különböző szakosztályaiban lehetőséget biztosít a tanulók életkorának és érdeklődési körének megfelelő sportági csoportok kialakítása, amelyekben a mindennapos testedzés is megvalósul.
7. Hétvégi házi feladatokra és az iskolai dolgozatokra vonatkozó szabályok
Iskolai dolgozatok szabályai
A pedagógus a témazáró dolgozatok, a felmérések (év eleji, tanév közi, év végi) időpontját legkésőbb az előző szakórán köteles a tanulókkal közölni. A hiányzó tanulóval az elmaradt (meg nem írt) írásbeli beszámoltatás pótoltatható. A tanulók eredményes felkészülésének érdekében egy tanítási napon belül: alsó tagozaton legfeljebb egy, felső tagozaton legfeljebb kettő témazáró, illetve félévi vagy év végi felmérő dolgozat iratható.
A témazárók időpontját a szaktanárok előzetesen egyeztetik.
A házi feladat
A házi feladat írásbeli és szóbeli feladatokból áll, melyeket a tanulók a leckefüzetükbe jegyeznek fel. Az otthoni házi feladatokkal az a célunk, hogy a tanulók képességeikhez mérten önállóan tudják alkalmazni a tanórán elsajátított eljárásokat, megoldási technikákat, az ismereteket rögzítsék, és a rendszeres tanulás életük részévé váljon. A házi feladatban az írásbeli és szóbeli feladatok arányát és mennyiségét a követelmények figyelembevételével a szaktanár határozza meg. A hiányzó házi feladat a tanulóval pótoltatható. Az elmulasztott házi feladat bejegyzésre kerül az e-naplóba, e-ellenőrzőbe.
Rendszeres hiány esetén (3-5 egymást követő eset) elmarasztaló érdemjegy adható.
Házi feladat a hétvégi pihenőnapokra, szünetekre
A hétvégi pihenőnapra és a szünetekre adott házi feladat mennyisége megegyezik a következő tanítási napra adott házi feladattal. Kiegészülhet szorgalmi feladatokkal például a versenyre készülők, a tantárgy iránt aktívan érdeklődők esetén /gyűjtőmunka, múzeumi feladat, házi dolgozat…/
A mulasztó, lemaradó tanulóknak a pedagógusok a felzárkózást segítő feladatokat jelölhetnek ki.
Házi feladat a nyári szünetre
Az intézmény a nyári szünetre kötelező házi feladatot nem ad. Tájékoztatja a szülőket és a tanulókat a kötelező olvasmányokról, az ajánlott irodalomról és a fejlesztést, az ismeretszerzést segítő könyvekről.
8. Az iskolai tanév helyi rendje
Tanév rendje
| A tanév 2025. szeptember 1-től – 2026. június 19-ig tart. |
|
| Első tanítási nap: |
2025. szeptember 1. |
| Utolsó tanítási nap: |
2026. június 19. |
| Az első félév: |
2025. január 23-ig tart. |
| Félévi értesítők kiosztása: |
2025. január 30. |
| Első osztályosok beiratkozása: |
2025. április 23-24. |
|
Tanítási szünetek |
|
| Őszi szünet: 2025. október 23-tól november 2-ig tart. |
|
| Utolsó tanítás nap: |
2025. október 22. |
| Első tanítási nap: |
2025. november 3. |
| Téli szünet: 2025. december 20-tól 2026. január 4-ig tart. |
|
| Utolsó tanítási nap: |
2025. december 19. |
| Első tanítási nap: |
2026. január 5. |
| Tavaszi szünet:2026. április 2-tól – április 12-ig tart. |
|
| Utolsó tanítási nap: |
2026. április 1. |
| Első tanítási nap: |
2026. április 13. |
|
Ünnepélyek |
|
| Tanévnyitó ünnepély: |
2025. szeptember 1. |
| Megemlékezés az 1956-os forradalomról: |
2025. október 22. |
| Karácsonyi ünnepély: |
2025. december 19. |
| Megemlékezés az 1848-as szabadságharcról: |
2026.március 13. |
| Ballagás a 8. osztályoknak |
2026. június 19. |
| Tanévzáró ünnepély: |
2026. június 25. |
|
Megemlékezések |
|
| Magyar Diáksport Napja |
2025. szeptember 26. |
| Megemlékezés az aradi vértanúkról |
2025. október 6. |
| Megemlékezés a kommunista és egyéb diktatúrák áldozatairól |
2026. február 25. |
| Megemlékezés a holokauszt áldozatairól |
2026. április 16. |
| A Rajzolás világnapja |
|
| Megemlékezés a nemzeti összetartozás napjáról |
2026. június 4. |
|
Tanítás nélküli munkanapok |
|
| 1. nap: Budapesti séta |
2025. december 13. |
| 2. nap: Szakmai nap |
2026. február 12. |
| 3. nap: Belső tudásmegosztás |
2026. március 23. |
| 4. nap: Tanári kirándulás |
2026. május 26. |
| 5. nap: DÖK nap |
2026. június 5. |
| 6. nap: Pályaválasztási nap |
2026. június 12. |
|
Vizsgák rendje |
|
| Osztályozó értekezlet az I. félév végén: |
|
| Alsó tagozat: |
2026. január 26. |
| Felső tagozat: |
2026. január 27. |
| Művészeti csoportok: |
2026. január 28. |
|
Osztályozó értekezlet a II. félév végén: |
|
| Alsó tagozat: |
2026. június 22. |
| Felső tagozat: |
2026. június 22. |
| Művészeti csoportok: |
2026. június 23. |
|
Osztályozó-és javítóvizsgák |
|
| Félévi osztályozóvizsgák: |
2026. január 20-22. |
| Év végi osztályozóvizsgák: |
2026. június 9-11. |
| Javítóvizsgák: |
2026. augusztus 25-27. |
| Alkalmassági vizsga: |
2026. március 24. és 25. |
| Művészeti alapvizsga: |
2026. május 21. és 28. |
|
Szülői tájékoztatás |
|
| Szülői értekezletek: |
|
| 1. osztályok számára |
2025. szeptember 1. 17 óra |
| 2-4. osztályok számára |
2025. szeptember 8. 17 óra |
| 5-8. osztályok számára |
2025. szeptember 9. 17 óra |
| 1-4. osztályok számára: |
2026. február 2. 17 óra |
| 5-8. osztályok számára: |
2026. február3. 17 óra |
| Az iskolaválasztást segítő értekezlet a 8. osztályos tanulók szülei számára. A jelentkezéssel kapcsolatos tudnivalók részletes ismertetése. |
2025. november 24. 17 óra |
| Leendő elsős tanulók szüleinek tájékoztatása az iskolakezdésről és a „csibetábor”lehetőségéről. |
2026. június 1. 17 óra |
|
Fogadóórák: |
|
| I. félév: |
|
|
|
2025. október 20. 16.30-18.00 óra |
| AMI |
2025. október 6-7. 16.00-18.00 óra |
|
|
2025. december 1. 16.30-18.00 óra |
| II. félév: |
|
|
|
2026. március 2. 16.30-18.00 óra |
|
|
2026. május 4. 16.30-18.00 óra |
|
Nyílt napok: |
|
| A 2-4. évfolyamon |
2025. november 25-27. |
| A 7. évfolyamon |
2026. március 17. |
| Az 5., 6. évfolyamon |
2026. március 31. |
| Az 1. évfolyamon |
2026. május 5. |
| A leendő első osztályosok szülei számára |
2026. február 24. és március3. |
| Művészeti csoportoknak |
2026. március 2-5-ig |
| Játékos foglalkozások óvodásoknak: |
2025. november 4. és december 9. |
| 2026. január 20., február 17., március 17. |
|
|
Az iskola által szervezett egyéb programok |
|
| I. félév |
|
| Kézműves foglalkozások óvodásoknak |
2025. október 13-17. |
| Mikulás ünnepség |
2025. december 5. |
| Karácsonyi ünnepség |
2025. december 19. |
| Kiállítások (az I. félévben) |
|
| Alkotótábor, vizsgamunkák kiállítása |
2025. szeptember 1. |
| Óvodás rajzpályázat nyerteseinek kiállítása |
2025. november 26. |
| Karácsonyi nagykiállítás: |
2025. december 12. |
|
II. félév |
|
| Farsang |
2026. február 6. |
| Diákparlament |
2026. március |
| „Pénz7” pénzügyi és vállalkozói témahét |
2026. március 2–6. |
| Digitális témahét |
2026. március 23-27. |
| Fenntarthatósági Témahét |
2026. április 20–24. |
| DÖK nap – Gyermeknap |
2026. június 5. |
| Művészeti tanszakok év végi vizsgakiállítása |
2026. június 4. |
|
Mérések |
|
| Országos mérések |
|
| Pályaválasztási kompetenciavizsgálat |
2025. szeptember 17 – október 9. |
|
Digitális mérések |
|
| Téma: 4. évfolyam szövegértés és matematika mérés, 5. évfolyam szövegértés, matematika, történelem és digitális kultúra, 6-8. évfolyam szövegértés, matematika, történelem és digitális kultúra, természettudomány, idegen nyelvi mérés |
|
| 4.,5.,6.,7.,8. évfolyamok |
2026. március 23. – május 29. |
|
A tanulók fizikai állapotának mérése |
2026. január 12. – május 6. |
|
Iskolai mérések |
|
| Difer mérés (1. évfolyam) |
2025. december 5-ig |
| Félévi felmérés (1 – 4. évfolyam) |
2026. január |
| Év végi felmérés (1 – 4. évfolyam) |
2026. május |
9. Az iskolai osztályok száma, és a tanulók létszáma az egyes osztályokban
| Sorszám |
Az osztály megnevezése |
Az osztály létszáma |
| 1. |
1. a |
20 |
| 2. |
1. b |
21 |
| 3. |
2. a |
31 |
| 4. |
2. b |
28 |
| 5. |
3. a |
28 |
| 6. |
3. b |
29 |
| 7. |
4. a |
25 |
| 8. |
4. b |
26 |
| 10. |
5. a |
29 |
| 11. |
5. b |
32 |
| 12. |
6. a |
29 |
| 13. |
6. b |
30 |
| 14. |
6. c |
28 |
| 15. |
7. a |
26 |
| 16. |
7. b |
25 |
| 17. |
7. c |
27 |
| 18. |
8. a |
23 |
| 19. |
8. b |
27 |
Évfolyamok száma az alapfokú művészeti iskolában az első minősítés (2007.) adataihoz viszonyítva
| Év |
Előképző évfolyamok száma |
Alapfok évfolyamok száma |
| 2007. |
2 |
2 |
| 2025. |
1 |
6 |
Osztályok száma és tanulók létszáma az alapfokú művészeti iskola egyes osztályaiban 2024/2025-ös tanévben
| Sorszám |
Az osztály megnevezése |
Az osztály létszáma |
| 1. |
Előképző 1. a |
9 |
| 2. |
Előképző 1. b |
12 |
| 3. |
Alapfok 1. a |
15 |
| 4. |
Alapfok 1. b |
13 |
| 5. |
Alapfok 2. a |
11 |
| 6. |
Alapfok 2. b |
15 |
| 7. |
Alapfok 3. a |
12 |
| 8. |
Alapfok 3. b |
11 |
| 10. |
Alapfok-4-6-GF-a |
9 |
| 11. |
Alapfok-4-6-GF-b |
8 |
| 12. |
Alapfok-4-6-GF-d |
11 |
| 13. |
Alapfok-4-6-KER-a |
8 |
| 14. |
Alapfok-4-6-KER-b |
9 |
| 15. |
Alapfok-4-6-TEX-a |
8 |
| 16. |
Alapfok-4-6-TEX-b |
8 |
| 17. |
Alapfok-4-6-TZ |
8 |










