Közzétételi lista
A 11/1994. (VI. 8.). MKM rendelet 8 § (6) bekezdése kötelezi az intézményeket arra, hogy szülőket tájékoztassák az eredményességükről, felkészültségükről, a személyi feltételeihez kapcsolódó legfontosabb információikról.
Ez az alábbi lista megjelenítését teszi szükségessé:
- A pedagógusok iskolai végzettsége és szakképzettsége
- A nevelő és oktató munkát segítők végzettsége
- Az országos mérés-értékelés eredményei
- Az intézmény lemorzsolódás és az évismétlés mutatói
- Továbbtanulási mutatók
- Szakkörök igénybevételének lehetőségei, és a mindennapi testedzés formái
- A hétvégi házi feladat és az iskolai dolgozatokra vonatkozó szabályok
- Az iskolai tanév helyi rendje
- Az iskolai osztályok száma, a tanulók létszáma az egyes osztályokban
1. A pedagógusok iskolai végzettsége
Ssz. |
Végzettség |
Létszám |
Beosztás |
1. |
Tanító |
9 fő |
Osztálytanító |
2. |
Tanító |
11 fő |
Napközis nevelő |
3. |
Angol tanár |
4 fő |
Szakos tanítást végző |
4. |
Biológia tanár |
1 fő |
Szakos tanítást végző |
5. |
Ének tanár |
1 fő |
Szakos tanítást végző |
5. |
Földrajz tanár |
1 fő |
Szakos tanítást végző |
6. |
Fizika tanár |
1 fő |
Szakos tanítást végző |
7. |
Informatika tanár |
1 fő |
Szakos tanítást végző |
8. |
Kémia tanár |
1 fő |
Szakos tanítást végző |
9. |
Magyar nyelv és irodalom tanár |
3 fő |
Szakos tanítást végző |
10. |
Matematika tanár |
2 fő |
Szakos tanítást végző |
11. |
Rajztanár |
2 fő |
Szakos tanítást végző |
12. |
Technika tanár |
3 fő |
Szakos tanítást végző |
13. |
Testnevelés tanár |
3 fő |
Szakos tanítást végző |
14. |
Történelem tanár |
5 fő |
Szakos tanítást végző |
15. |
Könyvtáros tanár |
1 fő |
|
16. |
Tanár |
3 fő |
Napközis nevelő |
17. |
Képző- és iparművész tanár |
6 fő |
Művészetoktató |
2. A nevelő és oktató munkát segítők végzettsége
Ssz. |
Végzettség |
Létszám |
Beosztás |
1. |
Érettségi és OKJ |
3 fő |
Pedagógiai asszisztens |
3. Az országos mérés-értékelés eredményei
2022. |
|||||
Matematikai kompetencia |
Szövegértési kompetencia |
||||
orsz. átlag |
isk. átlag |
orsz. átlag |
isk. átlag |
||
6. évf. |
1493 |
1635 |
6. évf. |
1475 |
1645 |
8. évf. |
1602 |
1638 |
8. évf. |
1535 |
1609 |
Természettudomány |
Angol nyelv |
||||
orsz. átlag |
isk. átlag |
orsz. átlag |
isk. átlag |
||
6. évf. |
1500 |
1635 |
6. évf. |
1500 |
1622 |
8. évf. |
1587 |
1687 |
8. évf. |
1617 |
1713 |
2021. |
|||||
Matematikai kompetencia |
Szövegértési kompetencia |
||||
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
6. évf. |
1468 |
1566 |
6. évf. |
1478 |
1618 |
8. évf. |
1609 |
1769 |
8. évf. |
1590 |
1732 |
2019. |
|||||
Matematikai kompetencia |
Szövegértési kompetencia |
||||
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
6. évf. |
1495 |
1644 |
6. évf. |
1499 |
1613 |
8. évf. |
1624 |
1780 |
8. évf. |
1608 |
1717 |
2018. |
|||||
Matematikai kompetencia |
Szövegértési kompetencia |
||||
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
6. évf. |
1499 |
1578 |
6. évf. |
1492 |
1578 |
8. évf. |
1614 |
1749 |
8. évf. |
1602 |
1684 |
2017. |
|||||
Matematikai kompetencia |
Szövegértési kompetencia |
||||
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
6. évf. |
1497 |
1691 |
6. évf. |
1503 |
1633 |
8. évf. |
1612 |
1812 |
8. évf. |
1571 |
1744 |
2016. |
|||||
Matematikai kompetencia |
Szövegértési kompetencia |
||||
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
6. évf. |
1486 |
1684 |
6. évf. |
1494 |
1626 |
8. évf. |
1597 |
1786 |
8. évf. |
1568 |
1728 |
2015. |
|||||
Matematikai kompetencia |
Szövegértési kompetencia |
||||
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
6. évf. |
1497 |
1702 |
6. évf. |
1488 |
1592 |
8. évf. |
1618 |
1805 |
8. évf. |
1567 |
1691 |
2014. |
|||||
Matematikai kompetencia |
Szövegértési kompetencia |
||||
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
6. évf. |
1491 |
1636 |
6. évf. |
1481 |
1566 |
8. évf. |
1617 |
1861 |
8. évf. |
1557 |
1689 |
2013. |
|||||
Matematikai kompetencia |
Szövegértési kompetencia |
||||
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
6. évf. |
1489 |
1684 |
6. évf. |
1479 |
1664 |
8. évf. |
1620 |
1682 |
8. évf. |
1555 |
1637 |
2012. |
|||||
Matematikai kompetencia |
Szövegértési kompetencia |
||||
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
6. évf. |
1489 |
1636 |
6. évf. |
1472 |
1610 |
8. évf. |
1612 |
1757 |
8. évf. |
1567 |
1671 |
2011. |
|||||
Matematikai kompetencia |
Szövegértési kompetencia |
||||
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
|
orsz. átlag |
isk. átlag |
6. évf. |
1486 |
1628 |
6. évf. |
1465 |
1564 |
8. évf. |
1601 |
1727 |
8. évf. |
1577 |
1683 |
4. Az intézményi lemorzsolódás és évismétlés mutatói
|
Évismétlők száma |
Lemorzsolódók száma |
2022/2023. tanév |
4 fő |
|
2021/2022. tanév |
6 fő |
0 fő |
2020/2021. tanév |
0 fő |
0 fő |
2019/2020. tanév |
0 fő |
0 fő |
2018/2019. tanév |
5 fő |
5 fő |
2017/2018. tanév |
1 fő |
0 fő |
2016/2017. tanév |
0 fő |
0 fő |
2015/2016. tanév |
0 fő |
0 fő |
2014/2015. tanév |
0 fő |
0 fő |
2013/2014. tanév |
0 fő |
0 fő |
2012/2013. tanév |
1 fő |
0 fő |
2011/2012. tanév |
0 fő |
0 fő |
2010/2011. tanév |
1 fő |
0 fő |
2009/2010. tanév |
2 fő |
0 fő |
2008/2009. tanév |
1 fő |
0 fő |
5. Továbbtanulási mutatók
|
8. osztályosok létszáma |
Gimnáziumban továbbtanulók |
Szakközépiskolában továbbtanulók |
Szakiskolában továbbtanulók |
|||
2021/2022. tanév |
50 fő |
28 fő |
56% |
15 fő |
30% |
7 fő |
14% |
2020/2021. tanév |
61 fő |
42 fő |
69% |
18 fő |
29% |
1 fő |
2% |
2019/2020. tanév |
58 fő |
36 fő |
62% |
22 fő |
38% |
0 fő |
0% |
2018/2019. tanév |
53 fő |
38 fő |
72% |
14 fő |
26% |
1 fő |
2% |
2017/2018. tanév |
54 fő |
33 fő |
61% |
20 fő |
37% |
1 fő |
2% |
2016/2017. tanév |
53 fő |
31 fő |
58% |
21 fő |
40% |
1 fő |
2% |
2015/2016. tanév |
52 fő |
22 fő |
42% |
29 fő |
56% |
1 fő |
2% |
2014/2015. tanév |
45 fő |
29 fő |
65% |
15 fő |
33% |
1 fő |
2% |
2013/2014. tanév |
44 fő |
27 fő |
62% |
16 fő |
36% |
1 fő |
2% |
2012/2013. tanév |
40 fő |
20 fő |
50% |
18 fő |
45 % |
2 fő |
5% |
2011/2012. tanév |
37 fő |
20 fő |
57% |
14 fő |
35 % |
4 fő |
11% |
2010/2011. tanév |
36 fő |
18 fő |
50% |
14 fő |
39% |
4 fő |
11% |
2009/2010. tanév |
37 fő |
21 fő |
57% |
12 fő |
32% |
4 fő |
11% |
2008/2009. tanév |
36 fő |
18 fő |
50% |
14 fő |
39% |
4 fő |
11% |
6. Szakkörök igénybevételének lehetőségei és a mindennapos testedzés formái
Szakkörök
Az iskolai szakköröket a szaktanárok hirdetik meg az általuk tanított osztályokban.
1. évfolyam |
Angol szakkör |
Várkonyi Zsuzsanna |
2. évfolyam |
Robotika |
Dékányné Rédai Erika |
3. évfolyam |
Színjátszó szakkör |
Bury Katalin |
8. évfolyam
|
Felvételi előkészítő |
Gorka Ildikó |
Gulyás-Alexa Andrea |
||
Rozgonyi Zsuzsanna |
||
Török Csilla |
A mindennapos testedzés lehetőségei
Az iskola tanulói számára a mindennapi testedzést az alábbi foglalkozások biztosítják:
Az évfolyam megnevezése |
A heti testnevelés órák száma |
1., 2.,3., 4., 5.,6., 7., 8. |
5 óra |
A Bravo Diáksport Egyesület különböző szakosztályaiban lehetőséget biztosít a tanulók életkorának és érdeklődési körének megfelelő sportági csoportok kialakítása, amelyekben a mindennapos testedzés is megvalósul.
7. Hétvégi házi feladatokra és az iskolai dolgozatokra vonatkozó szabályok
Iskolai dolgozatok szabályai
A pedagógus a témazáró dolgozatok, a felmérések (év eleji, tanév közi, év végi) időpontját legkésőbb az előző szakórán köteles a tanulókkal közölni. A hiányzó tanulóval az elmaradt (meg nem írt) írásbeli beszámoltatás pótoltatható. A tanulók eredményes felkészülésének érdekében egy tanítási napon belül: alsó tagozaton legfeljebb egy, felső tagozaton legfeljebb kettő témazáró, illetve félévi vagy év végi felmérő dolgozat iratható.
A témazárók időpontját a szaktanárok előzetesen egyeztetik.
A házi feladat
A házi feladat írásbeli és szóbeli feladatokból áll, melyeket a tanulók a leckefüzetükbe jegyeznek fel. Az otthoni házi feladatokkal az a célunk, hogy a tanulók képességeikhez mérten önállóan tudják alkalmazni a tanórán elsajátított eljárásokat, megoldási technikákat, az ismereteket rögzítsék, és a rendszeres tanulás életük részévé váljon. A házi feladatban az írásbeli és szóbeli feladatok arányát és mennyiségét a követelmények figyelembevételével a szaktanár határozza meg. A hiányzó házi feladat a tanulóval pótoltatható. Az elmulasztott házi feladat bejegyzésre kerül az e-naplóba, e-ellenőrzőbe.
Rendszeres hiány esetén (3-5 egymást követő eset) elmarasztaló érdemjegy adható.
Házi feladat a hétvégi pihenőnapokra, szünetekre
A hétvégi pihenőnapra és a szünetekre adott házi feladat mennyisége megegyezik a következő tanítási napra adott házi feladattal. Kiegészülhet szorgalmi feladatokkal például a versenyre készülők, a tantárgy iránt aktívan érdeklődők esetén /gyűjtőmunka, múzeumi feladat, házi dolgozat…/
A mulasztó, lemaradó tanulóknak a pedagógusok a felzárkózást segítő feladatokat jelölhetnek ki.
Házi feladat a nyári szünetre
Az intézmény a nyári szünetre kötelező házi feladatot nem ad. Tájékoztatja a szülőket és a tanulókat a kötelező olvasmányokról, az ajánlott irodalomról és a fejlesztést, az ismeretszerzést segítő könyvekről.
8. Az iskolai tanév helyi rendje
Tanév rendje
A tanév 2023. szeptember 1-től – 2024. június 21-ig tart. |
|
Első tanítási nap: |
2023. szeptember 1. |
Utolsó tanítási nap: |
2024. június 21. |
Az első félév: |
2024. január 19-ig tart. |
Félévi értesítők kiosztása: |
2024. január 26. |
Első osztályosok beiratkozása: |
2024. április 18-19. |
Tanítási szünetek |
|
Őszi szünet: 2023. október 30-tól november 3-ig tart. |
|
Utolsó tanítás nap: |
2023. október 27. |
Első tanítási nap: |
2023. november 6. |
Téli szünet: 2023. december 22-től 2024. január 5-ig tart. |
|
Utolsó tanítási nap: |
2023. december 21. |
Első tanítási nap: |
2024. január 8. |
Tavaszi szünet:2024. március 28-tól – április 5-ig tart. |
|
Utolsó tanítási nap: |
2024. március 27. |
Első tanítási nap: |
2024. április 8. |
Ünnepélyek |
|
Tanévnyitó ünnepély: |
2023. szeptember 1. |
Megemlékezés az 1956-os forradalomról: |
2023. október 20. |
Karácsonyi ünnepély: |
2023. december 21. |
Megemlékezés az 1848-as szabadságharcról: |
2024.március 13. |
Ballagás a 8. osztályoknak |
2024. június 21. |
Tanévzáró ünnepély: |
2024. június 26. |
Megemlékezések |
|
Magyar Diáksport Napja |
2023. szeptember 29. |
Megemlékezés az aradi vértanúkról |
2023. október 6. |
Megemlékezés a kommunista és egyéb diktatúrák áldozatairól |
2024. február 23. |
Megemlékezés a holokauszt áldozatairól |
2024. április 16. |
Megemlékezés a nemzeti összetartozás napjáról |
2024. június 4. |
Tanítás nélküli munkanapok |
|
1. nap: Szakmai nap |
2024. február 12. |
2. nap: Budapesti séta |
2024. március 14. |
3. nap: DÖK nap |
2024. június 10. |
4. nap: Pályaválasztási nap |
2024. június 14. |
Vizsgák rendje |
|
Osztályozó értekezlet az I. félév végén: |
|
Alsó tagozat: |
2024. január 23. |
Felső tagozat: |
2024. január 22. |
Művészeti csoportok: |
2024. január 24. |
Osztályozó értekezlet a II. félév végén: |
|
Alsó tagozat: |
2024. június 25. |
Felső tagozat: |
2024. június 24. |
Művészeti csoportok: |
2024. június 21. |
Osztályozó-és javítóvizsgák |
|
Félévi osztályozóvizsgák: |
2024. január 16-17. |
Év végi osztályozóvizsgák: |
2024. június 12-13. |
Javítóvizsgák: |
2024. augusztus 26-27. |
Alkalmassági vizsga: |
2024. március 25. és 26. |
Művészeti alapvizsga: |
2024. május 28. és 30. |
Szülői tájékoztatás |
|
Szülői értekezletek: |
|
1. osztályok számára |
2023. szeptember 4. 17 óra |
2-4. osztályok számára |
2023. szeptember 11. 17 óra |
5-8. osztályok számára |
2023. szeptember 12. 17 óra |
1-4. osztályok számára: |
2024. február 5. 17 óra |
5-8. osztályok számára: |
2024. február 6. 17 óra |
Az iskolaválasztást segítő értekezlet a 8. osztályos tanulók szülei számára. A jelentkezéssel kapcsolatos tudnivalók részletes ismertetése. |
2023. november 20. 17 óra |
Leendő elsős tanulók szüleinek tájékoztatása az iskolakezdésről és a „csibetábor”lehetőségéről. |
2024. június 3. 17 óra |
Fogadóórák: |
|
I. félév: |
|
|
2023. október 9. 16.30-18.00 óra |
|
2023. november 27. 16.30-18.00 óra |
II. félév: |
|
|
2024. március 4. 16.30-18.00 óra |
|
2024. április 29. 16.30-18.00 óra |
Nyílt napok: |
|
A 3-4. évfolyamon |
2023. november 22. |
Az 1-2. évfolyamon |
2024. március 6. |
A leendő első osztályosok szülei számára |
2024. február 21. és február 28. |
2024. március 5-7-ig |
|
Játékos foglalkozások óvodásoknak: |
2024. február 22. és március 6. |
Az iskola által szervezett egyéb programok |
|
I. félév |
|
Kézműves foglalkozások óvodásoknak |
2023. október 16-24. |
Magyar nyelv hete – projekthét |
2023. november 13-17. |
Mikulás ünnepség |
2023. december 6. |
Karácsonyi ünnepség |
2023. december 21. |
Kiállítások (az I. félévben) |
|
Alkotótábor, vizsgamunkák kiállítása |
2023. szeptember 1. |
Óvodás rajzpályázat nyerteseinek kiállítása |
2023. november 29. |
Karácsonyi nagykiállítás: |
2023. december 15. |
II. félév |
|
Farsang |
2024. február 9. |
Diákparlament |
2024. március |
„Pénz7” pénzügyi és vállalkozói témahét |
2024. március 4–8. |
Digitális témahét |
2024. április 8-12. |
Fenntarthatósági Témahét |
2024. április 22–6. |
DÖK nap – Gyermeknap |
2024. június 10. |
Művészeti tanszakok év végi vizsgakiállítása |
2024. június 10. |
Mérések |
|
Országos mérések |
|
Pályaválasztási kompetenciavizsgálat |
2023. szeptember 19 – október 11. |
Digitális mérések |
|
Téma: 4-5. évfolyam szövegértés és matematikai mérés, 6-8 évfolyam szövegértés, matematika, angol nyelvi mérés, természettudományi, történelem és digitális kultúra mérés |
|
4.,5.,6.,7.,8. évfolyamok |
2024. március 4 - június 3. |
A tanulók fizikai állapotának mérése |
2024. január 9. - 2024. május 10. |
Iskolai mérések |
|
Difer mérés (1. évfolyam) |
2023.szeptember |
Félévi felmérés (1 – 4. évfolyam) |
2024. január |
Év végi felmérés (1 – 4. évfolyam) |
2024. május |
9. Az iskolai osztályok száma, és a tanulók létszáma az egyes osztályokban
Sorszám |
Az osztály megnevezése |
Az osztály létszáma |
1. |
1. a |
29 |
2. |
1. b |
28 |
3. |
2. a |
24 |
4. |
2. b |
23 |
5. |
3. a |
30 |
6. |
3. b |
29 |
7. |
4. a |
28 |
8. |
4. b |
28 |
9. |
4. c |
28 |
10. |
5. a |
28 |
11. |
5. b |
29 |
12. |
5. c |
29 |
13. |
6. a |
29 |
14. |
6. b |
30 |
15. |
7. a |
25 |
16. |
7. b |
27 |
17. |
8. a |
29 |
18. |
8. b |
30 |