Közzétételi lista
A 11/1994. (VI. 8.). MKM rendelet 8 § (6) bekezdése kötelezi az intézményeket arra, hogy szülőket tájékoztassák az eredményességükről, felkészültségükről, a személyi feltételeihez kapcsolódó legfontosabb információikról.
Ez az alábbi lista megjelenítését teszi szükségessé:
- A pedagógusok iskolai végzettsége és szakképzettsége
- A nevelő és oktató munkát segítők végzettsége
- Az országos mérés-értékelés eredményei
- Az intézmény lemorzsolódás és az évismétlés mutatói
- Továbbtanulási mutatók
- Szakkörök igénybevételének lehetőségei, és a mindennapi testedzés formái
- A hétvégi házi feladat és az iskolai dolgozatokra vonatkozó szabályok
- Az iskolai tanév helyi rendje
- Az iskolai osztályok száma, a tanulók létszáma az egyes osztályokban
Ssz. |
Végzettség |
Létszám |
Beosztás |
1. |
Tanító |
10 fő |
Osztálytanító |
2. |
Tanító |
10 fő |
Napközis nevelő |
3. |
Angol tanár |
5 fő |
Szakos tanítást végző |
4. |
Biológia tanár |
1 fő |
Szakos tanítást végző |
5. |
Ének tanár |
1 fő |
Szakos tanítást végző |
5. |
Földrajz tanár |
1 fő |
Szakos tanítást végző |
6. |
Fizika tanár |
1 fő |
Szakos tanítást végző |
7. |
Informatika tanár |
2 fő |
Szakos tanítást végző |
8. |
Kémia tanár |
1 fő |
Szakos tanítást végző |
9. |
Magyar nyelv és irodalom tanár |
3 fő |
Szakos tanítást végző |
10. |
Matematika tanár |
4 fő |
Szakos tanítást végző |
11. |
Rajztanár |
3 fő |
Szakos tanítást végző |
12. |
Technika tanár |
2 fő |
Szakos tanítást végző |
13. |
Testnevelés tanár |
3 fő |
Szakos tanítást végző |
14. |
Történelem tanár |
3 fő |
Szakos tanítást végző |
15. |
Könyvtáros tanár |
1 fő |
|
16. |
Tanár |
3 fő |
Napközis nevelő |
17. |
Iparművész tanár |
6 fő |
Művészetoktató |
A nevelő és oktató munkát segítők végzettsége
2021/2022. tanév
Ssz. |
Végzettség |
Létszám |
Beosztás |
1. |
Érettségi és OKJ. |
1 fő |
Pedagógiai asszisztens |
2. |
Pedagógiai BA |
1 fő |
Pedagógiai asszisztens |
Az országos mérés-értékelés eredményei
2019. |
|||||
Matematikai kompetencia |
Szövegértési kompetencia |
||||
|
országos átlag |
iskolai átlag |
|
országos átlag |
iskolai átlag |
6. évf. |
1495 |
1644 |
6. évf. |
1499 |
1613 |
8. évf. |
1624 |
1780 |
8. évf. |
1608 |
1717 |
2018. |
|||||
Matematikai kompetencia |
Szövegértési kompetencia |
||||
|
országos átlag |
iskolai átlag |
|
országos átlag |
iskolai átlag |
6. évf. |
1499 |
1578 |
6. évf. |
1492 |
1578 |
8. évf. |
1614 |
1749 |
8. évf. |
1602 |
1684 |
2017. |
|||||
Matematikai kompetencia |
Szövegértési kompetencia |
||||
|
országos átlag |
iskolai átlag |
|
országos átlag |
iskolai átlag |
6. évf. |
1497 |
1691 |
6. évf. |
1503 |
1633 |
8. évf. |
1612 |
1812 |
8. évf. |
1571 |
1744 |
2016. |
|||||
Matematikai kompetencia |
Szövegértési kompetencia |
||||
|
országos átlag |
iskolai átlag |
|
országos átlag |
iskolai átlag |
6. évf. |
1486 |
1684 |
6. évf. |
1494 |
1626 |
8. évf. |
1597 |
1786 |
8. évf. |
1568 |
1728 |
2015. |
|||||
Matematikai kompetencia |
Szövegértési kompetencia |
||||
|
országos átlag |
iskolai átlag |
|
országos átlag |
iskolai átlag |
6. évf. |
1497 |
1702 |
6. évf. |
1488 |
1592 |
8. évf. |
1618 |
1805 |
8. évf. |
1567 |
1691 |
2014. |
|||||
Matematikai kompetencia |
Szövegértési kompetencia |
||||
|
országos átlag |
iskolai átlag |
|
országos átlag |
iskolai átlag |
6. évf. |
1491 |
1636 |
6. évf. |
1481 |
1566 |
8. évf. |
1617 |
1861 |
8. évf. |
1557 |
1689 |
2013. |
|||||
Matematikai kompetencia |
Szövegértési kompetencia |
||||
|
országos átlag |
iskolai átlag |
|
országos átlag |
iskolai átlag |
6. évf. |
1489 |
1684 |
6. évf. |
1497 |
1664 |
8. évf. |
1620 |
1682 |
8. évf. |
1555 |
1637 |
2012. |
|||||
Matematikai kompetencia |
Szövegértési kompetencia |
||||
|
országos átlag |
iskolai átlag |
|
országos átlag |
iskolai átlag |
6. évf. |
1489 |
1636 |
6. évf. |
1472 |
1610 |
8. évf. |
1612 |
1757 |
8. évf. |
1567 |
1671 |
2011. |
|||||
Matematikai kompetencia |
Szövegértési kompetencia |
||||
|
országos átlag |
iskolai átlag |
|
országos átlag |
iskolai átlag |
6. évf. |
1486 |
1628 |
6. évf. |
1465 |
1564 |
8. évf. |
1601 |
1727 |
8. évf. |
1577 |
1683 |
Az intézményi lemorzsolódás és az évismétlés mutatói
|
Évismétlők száma |
Lemorzsolódók száma |
2020/2021. tanév |
0 fő |
0 fő |
2019/2020. tanév |
0 fő |
0 fő |
2018/2019. tanév |
5 fő |
5 fő |
2017/2018. tanév |
1 fő |
0 fő |
2016/2017. tanév |
0 fő |
0 fő |
2015/2016. tanév |
0 fő |
0 fő |
2014/2015. tanév |
0 fő |
0 fő |
2013/2014. tanév |
0 fő |
0 fő |
2012/2013. tanév |
1 fő |
0 fő |
2011/2012. tanév |
0 fő |
0 fő |
2010/2011. tanév |
1 fő |
0 fő |
2009/2010. tanév |
2 fő |
0 fő |
2008/2009. tanév |
1 fő |
0 fő |
Továbbtanulási mutatók
|
8. osztályosok létszáma |
Gimnáziumban továbbtanulók |
Szakgimnáziumban továbbtanulók |
Szakiskolában továbbtanulók |
|||
2020/2021. tanév |
61 fő |
42 fő |
69 % |
18 fő |
29 % |
1 fő |
2 % |
2019/2020. tanév |
58 fő |
36 fő |
62 % |
22 fő |
38 % |
0 fő |
0 % |
2018/2019. tanév |
53 fő |
38 fő |
72 % |
14 fő |
26 % |
1 fő |
2 % |
2017/2018. tanév |
54 fő |
33 fő |
61 % |
20 fő |
37 % |
1 fő |
2 % |
2016/2017. tanév |
53 fő |
31 fő |
58 % |
21 fő |
40 % |
1 fő |
2 % |
2015/2016. tanév |
52 fő |
22 fő |
42 % |
29 fő |
56 % |
1 fő |
2 % |
2014/2015. tanév |
45 fő |
29 fő |
65 % |
15 fő |
33 % |
1 fő |
2 % |
2013/2014. tanév |
44 fő |
27 fő |
62 % |
16 fő |
36 % |
1 fő |
2 % |
2012/2013. tanév |
40 fő |
20 fő |
50 % |
18 fő |
45 % |
2fő |
5 % |
2011/2012. tanév |
37 fő |
20 fő |
54 % |
14 fő |
35 % |
4 fő |
11 % |
2010/2011. tanév |
36 fő |
18 fő |
50 % |
14 fő |
39 % |
4 fő |
11 % |
2009/2010. tanév |
37 fő |
21 fő |
57 % |
12 fő |
32 % |
4 fő |
11 % |
2008/2009. tanév |
36 fő |
18 fő |
50 % |
14 fő |
39 % |
4 fő |
11 % |
Szakkörök igénybevételének lehetőségei és a mindennapos testedzés formái
Szakkörök
Az iskolai szakkörök megtalálhatók a weblap Diákélet menüpontjában.
A mindennapos testedzés lehetőségei
Az iskola tanulói számára a mindennapi testedzést az alábbi foglalkozások biztosítják:
Az évfolyam megnevezése |
A heti testnevelés órák száma |
1., 2.,3., 4., 5.,6., 7., 8. |
5 óra |
A Bravo Diáksport Egyesület különböző szakosztályaiban lehetőséget biztosít a tanulók életkorának és érdeklődési körének megfelelő sportági csoportok kialakítása, amelyekben a mindennapos testedzés is megvalósul.
A hétvégi házi feladat és az iskolai dolgozatokra vonatkozó szabályok
Iskolai dolgozatok szabályai
A pedagógus a témazáró dolgozatok, a felmérések (év eleji, tanév közi, év végi) időpontját legkésőbb az előző szakórán köteles a tanulókkal közölni. A hiányzó tanulóval az elmaradt (meg nem írt) írásbeli beszámoltatás pótoltatható. A tanulók eredményes felkészülésének érdekében egy tanítási napon belül: alsó tagozaton legfeljebb egy, felső tagozaton legfeljebb kettő témazáró, illetve félévi vagy év végi felmérő dolgozat iratható.
A témazárók időpontját a szaktanárok előzetesen egyeztetik.
A házi feladat
A házi feladat írásbeli és szóbeli feladatokból áll, melyeket a tanulók a leckefüzetükbe jegyeznek fel. Az otthoni házi feladatokkal az a célunk, hogy a tanulók képességeikhez mérten önállóan tudják alkalmazni a tanórán elsajátított eljárásokat, megoldási technikákat, az ismereteket rögzítsék, és a rendszeres tanulás életük részévé váljon. A házi feladatban az írásbeli és szóbeli feladatok arányát és mennyiségét a követelmények figyelembevételével a szaktanár határozza meg. A hiányzó házi feladat a tanulóval pótoltatható. Az elmulasztott házi feladat bejegyzésre kerül az e-naplóba, e-ellenőrzőbe.
Rendszeres hiány esetén (3-5 egymást követő eset) elmarasztaló érdemjegy adható.
Házi feladat a hétvégi pihenőnapokra, szünetekre
A hétvégi pihenőnapra és a szünetekre adott házi feladat mennyisége megegyezik a következő tanítási napra adott házi feladattal. Kiegészülhet szorgalmi feladatokkal például a versenyre készülők, a tantárgy iránt aktívan érdeklődők esetén /gyűjtőmunka, múzeumi feladat, házi dolgozat…/
A mulasztó, lemaradó tanulóknak a pedagógusok a felzárkózást segítő feladatokat jelölhetnek ki.
Házi feladat a nyári szünetre
Az intézmény a nyári szünetre kötelező házi feladatot nem ad. Tájékoztatja a szülőket és a tanulókat a kötelező olvasmányokról, az ajánlott irodalomról és a fejlesztést, az ismeretszerzést segítő könyvekről.
Tanév rendje
A tanév 2021. szeptember 1-től – 2022. június 15-ig tart.
Első tanítási nap: 2021. szeptember 1.
Utolsó tanítási nap: 2022. június 15.
Az első félév: 2022. január 21-ig tart.
Félévi értesítők kiosztása: 2022. január 28.
Első osztályosok beiratkozása: 2022. április 21-22.
Tanítási szünetek
Őszi szünet: 2021. október 23-tól - november 1-ig tart.
Utolsó tanítási nap: 2021. október 22.
Első tanítási nap: 2021. november 2.
Téli szünet: 2021. december. 22-től – 2022. január 2-ig tart.
Utolsó tanítási nap: 2021. december 21.
Első tanítási nap: 2022. január 3.
Tavaszi szünet: 2022. április 14-től – 19-ig tart.
Utolsó tanítási nap: 2022. április 13.
Első tanítási nap: 2022. április 20.
Ünnepélyek
Tanévnyitó ünnepély: 2021. szeptember 1.
Megemlékezés az 1956-os forradalomról: 2021. október 22.
Karácsonyi ünnepély: 2021. december 21.
Megemlékezés az 1848-as szabadságharcról: 2022.március 11.
Ballagás a 8. osztályoknak 2022. június 10.
Tanévzáró ünnepély: 2022. június 22.
Megemlékezések
Magyar Diáksport Napja 2021. szeptember 24.
Megemlékezés az aradi vértanúkról 2021. október 6.
Megemlékezés a kommunista és egyéb diktatúrák áldozatairól 2022. február 25.
Megemlékezés a holokauszt áldozatairól 2022. április 13.
Megemlékezés a nemzeti összetartozás napjáról 2022. június 2.
Tanítás nélküli munkanapok
1. nap: Nevelőtestületi félévzáró értekezlet 2022. január 31.
2. nap: Pályaorientációs nap 2022. március 26.
3. nap: Művészetek éjszakája 2022. április 1.
4. nap: Nevelési értekezlet - Adminisztrációs nap 2022. április 4.
5. nap: Gyermeknap – DÖK nap 2022. május 27.
6. nap: Tantestületi kirándulás 2022. június 3.
Vizsgák rendje
Osztályozó értekezlet az I. félév végén:
Alsó tagozat: 2022. január 25.
Felső tagozat: 2022. január 24.
Művészeti csoportok: 2022. január 26.
Osztályozó értekezlet a II. félév végén:
Alsó tagozat: 2022. június 17.
Felső tagozat: 2022. június 16.
Művészeti csoportok: 2022. június 20.
Osztályozó-és javítóvizsgák
2022. január 19-20.
2022. június 7-8.
2022. augusztus 25-26.
Alkalmassági vizsga:
Időpont: 2022. március 22. és 23.
Művészeti alapvizsga:
Időpont: 2022. május 24-26.
Szülői értekezletek:
1. osztályok számára 2021. augusztus 30. 17 óra
2-4. osztályok számára 2021. szeptember 6. 17 óra
5-8. osztályok számára 2021. szeptember 7. 17 óra
1 - 4. osztályok számára: 2022. február 7. 17 óra
5 - 8. osztályok számára: 2022. február 8. 17 óra
1- 4. osztályok számára: 2022. május 9. 17 óra
5 - 8. osztályok számára: 2022. május 10. 17 óra
2021. november 29. Az iskolaválasztást segítő értekezlet a 8. osztályos tanulók szülei számára. A jelentkezéssel kapcsolatos tudnivalók részletes ismertetése.
2022. május 30. Leendő elsős tanulók szüleinek tájékoztatása az iskolakezdésről és a „csibetábor”lehetőségéről.
Fogadóórák:
I. félév:
2021. október 4. 16:30-18 óra
2021.november 22. 16:30-18 óra
II. félév:
2022. március 7. 16:30-18 óra
2022. április 25. 16:30-18 óra
Nyílt napok:
Felső tagozat
Időpont: 2021. november 17.
Alsó tagozat
Időpont: 2022. március 9.
Művészeti csoportoknak
Időpont: 2022. március 21 – 23-ig
A leendő első osztályosok szülei számára
Időpont: 2022. február 23.
2022. március 2.
Játékos foglalkozások óvodásoknak:
Időpont: 2022. február 26. szombat
2022. március 5. szombat
Az iskola által szervezett egyéb programok
I. félév
Alkotótábor, vizsgamunkák kiállítása
Időpont: 2021.szeptember 1
Felelős: Becski Leonóra
Kézműves foglalkozások óvodásoknak
Időpont: 2021. október
Felelősök: Kőházi Mária és Bury Katalin
Mikulás ünnepség
Időpont: 2021. december 6.
Felelős: Butkainé Sturovics Ágnes
Kiállítások (az I. félévben)
Óvodás rajzpályázat nyerteseinek kiállítása
Időpont: 2021. november 24.
Felelősök: Kőházi Mária és Pelyva Judit Anita
Karácsonyi nagykiállítás:
Időpont: 2021. december 10.
Felelősök: Kőházi Mária
II. félév
Farsang
Időpont: 2022. február 18.
Felelősök: Butkainé Sturovics Ágnes és Tóth-Lekics Lilian
Diákparlament
Időpont: 2022. március
Felelős: Tóth-Lekics Lilian, Losonczi Julianna
„Pénz7” pénzügyi és vállalkozói témahét
Időpont: 2022. 03. 07-03.11.
Felelős: Mohos Éva
Digitális témahét
Időpont: 2022. 04.04-04.08.
Felelős: Mohos Éva
Fenntarthatósági Témahét
Időpont: 2022. 04.25-04.29.
Felelős: Mohos Éva
Gyermeknap
Időpont: 2022. május 27.
Felső tagozat: Akadályverseny az iskola környékén a nyolcadik évfolyam szervezésében
Alsó tagozat: Játék és sportnap a kicsiknek
Felelősök: nyolcadikos osztályfőnökök, testnevelők, DÖK vezető,
Az intézményben a gyermeknap programja a diákönkormányzattal való egyeztetés alapján valósul meg.
Művészeti tanszakok év végi vizsgakiállítása
Időpont: 2022. június 1.
Felelős: Kőházi Mária
Múzeumi nap
Időpont: 2022. április 21-22.
Felelősök: Pelyva Judit Anita
A múzeumokban a tanulók tárlatvezetés és feladatlap segítségével ismerkednek a látnivalókkal.
A látogatásra 11 órakor indulnak az évfolyamok.
Évfolyam |
Múzeum megnevezése |
1. |
Mezőgazdasági Múzeum/ Mesemúzeum |
2. |
Természettudományi Múzeum |
3. |
Hadtörténeti Múzeum / Budapest Történeti Múzeum, Vármúzeum |
4. |
Parlament |
5. |
Szépművészeti Múzeum |
6. |
Petőfi Irodalmi Múzeum |
7. |
Nemzeti Galéria |
8. |
Ludwig Múzeum |
Mérések
Országos mérések
Pályaválasztási kompetenciavizsgálat
Időpont: 2021. szeptember 20 – október 11.
Évfolyam: 8.
Országos kompetenciamérés
Időpont: 2022. május 4-17
Évfolyam: 8.
Időpont: 2022. május 18-31
Évfolyam: 6.
Téma: Olvasás, szövegértés és matematikai eszköztudás mérése
Angol nyelvi mérése
Időpont: 2022. május 4-17
Évfolyam: 8.
Időpont: 2022. május 18-31
Évfolyam: 6.
Téma: A tanulók idegen nyelvi szövegértési készségének a mérése
A tanulók fizikai állapotának mérése
Időpont: 2021. szeptember 1. – június 15.
Felelős: Testnevelők
Iskolai mérések
Difer mérés
Időpont: 2021.szeptember
Évfolyam: 1.
Téma: Iskolaérettségi állapot rögzítése, fejlesztés kidolgozása
Év eleji felmérés
Időpont: 2021. szeptember
Évfolyam: 1-8.
Félévi felmérés
Időpont: 2022. január
Évfolyam: 1-8.
Difer követő mérés
Időpont: 2022. április
Évfolyam: 1.
Téma: Iskolaérettségi állapot rögzítése
Év végi felmérés
Időpont: 2022. május
Évfolyam: 1-8.
Angol, magyar nyelv és irodalom szóbeli vizsga
Időpont: 2022. május
Évfolyam: 7.
Olvasás felmérés
Időpont: 2022. június
Évfolyam: 1-4.
Az iskolai osztályok száma, és a tanulók létszáma az egyes osztályokban
Sorszám |
Az osztály megnevezése |
Az osztály létszáma |
1. |
1.a |
29 |
2. |
1. b |
29 |
3. |
2. a |
26 |
4. |
2. b |
29 |
5. |
2. c |
25 |
6. |
3. a |
27 |
7. |
3. b |
28 |
8. |
3. c |
27 |
9. |
4. a |
29 |
10. |
4. b |
32 |
11. |
5. a |
27 |
12. |
5. b |
29 |
13. |
6. a |
30 |
14. |
6. b |
28 |
15. |
7. a |
30 |
16. |
7. b |
28 |
17. |
8. a |
23 |
18. |
8. b |
28 |